Kom til åbent hus

BELOW IN ENGLISH

Kom forbi til åbent hus og find ud af, om roning er noget for dig?

Vi holder åbent hus på følgende datoer i 2020:

• Onsdag d. 3. juni kl. 17.00-18.00

Hvor: Vi mødes bag huset på bådpladsen i Roforeningen KVIK. Adressen er: Strandvænget 53, 2100 København Ø.
Påklædning: Løbetøj og flade gummisko.
Tilmelding: Er ikke nødvendig, men kan ske i eventet på vores Facebookside (publiceres løbende).
Hvem: Alle er velkomne! Dog skal du kunne svømme 300 m og være over 12 år.

Kort tid efter de enkelte åbent hus-arrangementer starter rokurserne. Se link til tilmelding i den blå box.

Læs mere om, hvad KVIK kan tilbyde via link i den blå box.

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til instruktion@roforeningen.dk

*******

Pass by for a visit and find out if rowing is for you!

We are having an open house on the following dates in 2020:

• Wednesday June 3 at 17.00-18.00

Where: We meet in the boat hall at Roforeningen KVIK, Strandvænget 53, 2100 København Ø (just walk to the back of the building)

What to wear: Leggings/running tights and closed shoes you don’t mind getting wet are best, but whatever you have!

Sign-up: It is not necessary to sign-up, but you can do it via the relevant Facebook event if you would like to.

Who: Everyone is welcome, but you need to be able to swim 300m and be over 12 years old.

Shortly after each open house, we will start beginners courses, which you can sign up for on the day.
If you have any questions you can write to:  instruktion@roforeningen.dk