Kære Kvikker
Jeg har haft en kort mailkorrespondance med Dansk Folkeparti (DF) vedrørende en Facebook‑reel optaget på foreningens område. DF oplyser, at en person på stedet gav tilladelse til optagelsen.
Bestyrelsen ønsker på ingen måde, at KVIK associeres med nogen form for politisk observans, da det kan skabe unødige problemer for foreningen.
Dette betyder ikke, at samfundsdebat ikke kan finde sted som en del af det sociale liv i klubben. Ønsker man derimod at benytte hus, have eller bådplads til andre formål end ro-aktiviteter, skal dette altid aftales med bestyrelsen på forhånd.
Facebook‑reelen forventes fjernet efter aftale med DF, og bestyrelsen foretager sig ikke yderligere i sagen.
Med venlig hilsen
Mikkel
Bestyrelsen