Studenterroning

Hvad er studenterroning?

I sæsonen 2019 har vi startet et nyt ro-projekt op for unge studerende fra alle studier. Studenterroning er en pendant til universitetsroning.

Tanken er, at vi sætter fokus på fællesskabet, og samtidig træner hårdt. Måske kan vi endda vise, at vi kan konkurrere i 8’er mod universitetsroerne fra Aalborg og Odense.

Hvor og hvornår træner vi?

Vi træner hver søndag kl. 10.30-11.30 i romaskinerne i vintersæsonen 2019-20. Det er også muligt at ro om vinteren, men det kræver, at du har fået vinterroret og ror efter kravene i vinterroningsreglementet.

Om sommeren tager vi ud på vandet i 8’eren med udgangspunkt i klubben i Svanemøllen (se adressen i footeren). I sommersæsonen 2020 træner vi fra 1. april hver torsdag kl. 18.30 til kl. 20.30 frem til 1. okt.

Er du nysgerrig på mere, så kom forbi, men kontakt gerne Mette, inden du kommer, på uni@roforeningen.dk

Er du i øvrigt nysgerrig på, hvad roning i KVIK ellers kan være, så klik dig videre via de forskellige links i den blå box.