Roforening - hvad betyder det?

Bliver du medlem af Roforeningen KVIK, bliver du medlem af en forening for roere. En roforening, som vi driver alene i kraft af medlemmernes frivillige indsats.

Vi forventer derfor, at alle vores medlemmer - nye og gamle - giver en hånd med i stort og småt for, at vi kan fungere som forening. Det kan være som del af et udvalg, deltagelse i rengøringsdagen eller blot ved at hjælpe til med borddækning inden en fest. Alt tæller og bliver værdsat.

En af grundene til, at vi driver vores forening på frivillig basis er, at vi ikke har publikumsindtægter, som det er tilfældet i fx mange fodbold- el. håndboldklubber.

Roforeningen er en forening

Roforeningen KVIK er også en forening med en bestyrelse og en lang række udvalg, hvor vi planlægger og organiserer mange af vores aktiviteter. Hvert år i februar afholder vi en generalforsamling.

Er du nysgerrig på, hvad det vil sige, at vi driver klubben i fællesskab, hvad bestyrelsen og udvalg laver, så klik dig videre via links i den blå box.