Ungdomstrænerne

Hvad laver vi i ungdomsudvalget?

Udvalgets arbejde består først og fremmest i at lede den/de ugentlige ungdomsaftner i klubben. Vi lærer både de unge at ro, og hvad det vil sige at være medlem af en forening med alt, hvad det indebærer af ansvar og morskab.

I slutningen af hver sæson laver ungdomsudvalget en plan for den næste sæson og inviterer til et forældremøde. Formålet med mødet er både at informere om de kommende aktiviteter, men også at give forældrene mulighed for at møde ungdomslederne og stille spørgsmål.

Udvalget prøver så vidt muligt at stille de samme aktiviteter til rådighed for ungdomsroerne som resten af klubbens medlemmer har.

Hvem er vi?

Vi - Oliver, Anna, Zacharias og Torbjørn - hjælpes ad sammen med at styre ungdomsafdelingen.

Alle, som hjælper i ungdomsafdelingen skal indhente en ungdomsattest.

Har du spørgsmål til ungdomsroning, så kontakt os på e-mail: uro@roforeningen.dk.

Er du i øvrigt nysgerrig på, hvad ungdomsroning i KVIK ellers kan byde på, så klik dig videre via de forskellige links i den blå box.