Bådklargøring

Alle vores robåde bliver brugt og slidt i løbet af sommersæsonen. Nogle får også mindre skader. Derfor er en af vinterens vigtigste aktiviteter, at vi i fællesskab reparerer og vedligeholder vores robåde.

I hovedtræk består arbejdet i rengøring, tjek af båden, evt. mindre reparationer, slibning og lakering. Alle kan være med og arbejdet bliver altid gjort med kyndig hjælp og vejledning af vores materielforvalter. Alt efter, hvor mange både vi skal ordne, så indkalder materieludvalget til et antal aftner med bådklargøring og hygge. Der er altid kaffe og kage til de fremmødte, så der er energi til det meget vigtige arbejde.

Checkliste for bådklargøring

Er du i øvrigt nysgerrig på, hvad vi kan tilbyde i KVIK om vinteren, så klik dig videre via de forskellige links i den blå box.

Bliv en del af Roforeningen KVIK

Meld dig ind!

Hvad er en ro-forening?

Vil du vide mere, så klik her: