Online indmeldelse

Her på siden kan du melde dig ind i Roforeningen KVIK eller tilmelde dig et ro- eller kajakkursus (inkl. indmeldelse).

Vil du ro robåd?

Vil du gå til roning og skal du først lære det, skal du melde dig til et af rokursuserne nedenfor.

Vil du ro turkajak?

Vil du ro turkajak, skal du først lære det. Er du interesseret i at ro kajak, så kontakt venligst kajak@roforeningen.dk

Har du roet robåd el. kajak før?

Er du allerede frigivet i robåd el. turkajak og ønsker at være medlem af KVIK, skal du vælge kategorierne ‘Voksen’ el. ‘Unge 18-24 år’. Før du gør det, så skriv til info@roforeningen.dk, så vi kan sikre, at dine ro- og kajakrettigheder bliver overført til os, og du kan starte med det samme.

Klik her for Indmeldelse 18-24 år uden ro-kursus

Klik her for Indmeldelse voksen over 24 år uden ro-kursus

Er du under 18 år?

Er du under 18 år og vil du lære at ro el. fortsætte med det, så start med at skrive til ungdomsafdelingen på uro@roforeningen.dk. Derefter skal du melde dig ind her ved at vælge kategorien ‘Ungdom (under 18 år)’. Du skal ikke tilmelde dig et rokursus, da du får dette gennem ungdomsafdelingen.

Klik her for Indmeldelse Ungdom (under 18 år)

NB: Læser du på en mobiltelefon, så finder du rokurser og mulighed for indmeldelse under den blå box.

Her kan du, som medlem, tilmelde dig instruktionskursus i roning el. kajak (prisen er ekskl. indmeldelse), betale for nøglebrik el. leje af skab.

Vil du ro robåd?

Ror du allerede kajak, og vil du nu lære at ro, skal du på et instruktionskursus. Du tilmelder og betaler for kurset nedenfor. Bemærk, at kontingent forudbetales frem til 3 måneder efter rokurset, og de kvartalsmæssige opkrævninger vil være reduceret tilsvarende.

Vil du ro kajak?

Ror du allerede robåd og vil du lære at ro kajak, skal du på et instruktionskursus. Skriv til kajak@roforeningen.dk for at høre, hvordan du gør.

Har du børn under 18 år, som vil starte til roning?

Så skal du skrive til ungdomsafdelingen på uro@roforeningen.dk. Derefter skal du melde dit barn ind her ved at vælge kategorien ‘Ungdom (under 18 år)’. Du skal ikke tilmelde dit barn til et instruktionskursus, da vedkommende får dette gennem ungdomsafdelingen.

NB: Læser du på en mobiltelefon, så finder du instruktionskurser og mulighed for indmeldelse under den blå box.