Til bådklargøring klar! - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Til bådklargøring klar!

Til bådklargøring klar!

Kære, højtærede medlemmer

Det har i år trukket ud med igangsættelse af den nødvendige vedligeholdelse af vores både. Det skyldes bl.a., at materieludvalget, her i slut fasen, har været involveret i færdiggørelse af vores hus samt at vores værksted først nu er ved at komme op at stå. Men efter jul er vi stærkt tilbage.

Sæsonens arbejde bliver hyggeligt slibe- og lakeringsarbejde – altid med kyndig vejledning. Hovedvægt bliver på Thor og Høner. Endvidere skal samtlige plastik- og glasfiberbåde renses og poleres. Vi skal have monteret chevronner (vinkler) på alle åreblade, læderremme på alle både gennemgås og olieres og sidst, men ikke mindst skal bådvognene efterspændes. Hvis der er nogle af jer kære roere, som har nogle ønsker til forbedringer eller andet, er I velkomne til at ytre dem på disse aftener.

Som tidligere år vil arbejdet med at klargøre vores både foregå torsdag aften fra kl. 18.00 til 20.00. Første gang bliver torsdag den 5/1- 2017. Du tilmelder dig under ’Bådklargøring’.

På forhånd tak

På materieludvalget vegne