Tak for besøget ved åbent hus - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Tak for besøget ved åbent hus

Tak for besøget ved åbent hus

Søndag kl. 13 stod ca. 15 KVIK-medlemmer klar til at fortælle om Roforeningen KVIK, vise vores klubhus frem samt give interesserede en prøve tur i robåd. Mange ro-interesserede københavnere trodsede vejret og lagde vejen forbi Strandvænget 53, hvor der var flittig aktivitet hele eftermiddagen.

Vores instruktører havde derfor en travl eftermiddag med både instruktion i bassin og roture på vandet. Det lidt ustadige vejr bevirkede, at nogle af turene blev en lidt kold fornøjelse. Heldigvis var der varm kaffe, kage og frugt på første salen, så alle kunne få varmen igen efterfølgende.

Mange af de fremmødte må have nydt have nydt dagen, for her efterfølgende kan vi konstatere, at vi allerede har fået besat 50% af planlagte pladser på forårets instruktionskurser. Hvis du ikke nåede forbi vores åbent hus, men gerne vil se om roning i KVIK er noget for dig, er du velkommen til at skrive til info@roforeningen.dk, så vil vi koordinere en opsamlingsdag, hvor man igen vil kunne komme forbi og prøve at ro en tur.

Tak til alle der deltog ved søndagens åbne hus i KVIK, både gæster såvel som de medlemmer der hav en hånd med.