Skal du med til Masters Regatta den 8.-11. september 2016? - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Skal du med til Masters Regatta den 8.-11. september 2016?

Skal du med til Masters Regatta den 8.-11. september 2016?

Du har måske mere lyst til at være frivillige ved verdens største ro-event?

DFfR afholder informationsmøder på disse 3 datoer:

• DSR den 9. juni kl. 19.00
  • Roskilde Roklub den 13. juni kl. 19.00
  • Vordingborg Roklub den 30. juni kl. 19.00

WRMR2016 bliver en fest

Dansk Forening for Rosport (DFfR) er vært for World Rowing Masters Regatta (WRMR) på Bagsværd Sø fra 8.-11. september 2016. World Rowing Masters Regatta er verdens største regatta med et deltagerantal på ca. 3000 plus ledsagere. Arrangementet afholdes over fire dage. Vi starter kl. 8.00 hver morgen med en start hvert tredje minut.

Masters roere er roere, der er ældre end 27 år, og de ældste roere i klassen for +85 årige. Af det forventede deltagerantal på ca. 3000 roere vil 90 % være udenlandske deltagere fra omkring 40 lande. Deltagere vil selv indlogere sig i København og omegn.

Hvis du vil vide mere, så har eventen denne hjemmeside (link til website).

Deltag i festligheden
Vi håber naturligvis, at mange vil lægge vejen forbi Bagsværd sø i dagene og dele oplevelsen med os.
Der er også mulighed for, at melde sig som frivillig. Vi har brug for mange hænder og opgaver kan være alt fra udlevering af akkrediteringskort til deltagere, P-plads anvisning til oprydning efter eventen.

Hvis du er forhindret i at deltage på informationsmøderne kan du melde dig som frivillig her: