Sæsonen er kommet godt i gang - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Sæsonen er kommet godt i gang

Sæsonen er kommet godt i gang

De første to uger af rosæsonen har budt på fantanstisk rovejr taget årstiden i betragtning. Dette har resulteret i at flere end 60 roere allerede nu har været på vandet og de flittgste allerede er nået over 100 km. Hjemmesiden er også flittigt blevet brugt til at planlægge morgenture, weekendture og andre ikke faste roaktiviteter. Husk at det står alle frigivne roere frit for at slå ture op på hjemmesiden, det er dog et krav at en uddannet styrmand melder sig til.

Hvis nogen skulle være i tvivl er tidspunktet for daglig roning kl. 17 indtil 30. april, herefter rykkes tidspunktet til kl. 17:30. Vil du med ud og ro så mød op, skriv dig på tavlen ved værkstedet og stå klar omklædt inden kl. 17 (17:30 fra 1. maj).

For at udbrede kendskabet til roning har vi i løbet af sæsonens to første uger afholdt både åbent hus, samt inviteret medarbejdere fra omkringligende virksomheder til “row after work”. Begge arrangementer har resulteret i flere tilmeldinger til årets rokurser. De næste muligheder for prøveture vil blive 6.+13. maj og 3.+10. juni alle gange kl 17, mere information herom følger.

Det første rokursus startede søndag d. 12/4 og efterfølges af endnu et i april, et i maj og et i juni. Så foråret byder på mange muligheder for at tage godt imod vores nye medlemmer og dele vores glæde for roning med dem.