Rotøj - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Rotøj

Athletes Own er KVIKs leverandør af klub-rotøj. Firmaet er dansk og producerer sit tøj i Danmark.

Tøjet på billedet er særligt fremstillet med DEN og navn. Ellers ligner tøjet vores nuværende klubtøj.

Du kan bestille KVIK-rotøj to gange om året. Tidspunktet bliver annonceret her på websitet og i vores lukkede FB-gruppe.

Nedenfor i pdf-filerne kan du se kollektionen samt priser. På athletesown.dk kan du finde ud af, hvilken størrelse du har brug for. Men du kan også spørge dine rokammerater, om du må prøve deres tøj for at finde din helt rigtige størrelse.

Bestillingsliste september 2018 (kræver login)

Værd at vide om Athletes Own

• Athletes Own produkter er produceret i Danmark. Vores producent i Jylland er tilmeldt og efterlever EU’s og DK’s regler for god forretningsførelse (Code of Conduct) samt CSR (Coporate Social Responsibility). Vi betaler lønninger efter dansk overenskomst til vores syersker. Ved at få produceret i Danmark sparer vi meget tid og bøvl. Bl. A. sparer vi den lange transport fra udlandet med alt hvad det indebærer af slid på miljøet og skadelige tilsætningsstoffer i produkter for at undgå mug og svamp. Vi har et meget tæt samarbejde med vores producent, og fejl og mangler udbedres med det samme. Vi kan samtidig prale af, at netop fejl og mangler ligger på under 0.4 % af vores produktion
  • Materialerne i vores produkter er stærke, holdbare og farveægte. Vores metervarer er underkastet Øko-tex standard 100 som sikrer, at ingen farlige tilsætningsstoffer er anvendt i produktionen af metervarer og dermed ingen risiko for sundhedsskadelige reaktioner for bruger
  • Fibrene og strikningen i stoffet gør, at det kan transportere fugt og sved værk fra kroppen samtidig med, at denne holdes varm og føles tør. Det høje aktivitetsniveau i fibrene viser sig desuden som en muskelkontrollerende faktor i træningen
  • Vores stoffer beskytter mod solens skadelige UV-stråler og er hurtigttørrende. Kombinationen af fibrene og elasthan gør, at materialet har langt færre lugtgener ved brug og gør det derfor muligt at reducere vask, som erstattes med en god gang luftning
  • Farverne forbliver klare i længere tid end i stoffer med anden komposition
  • Materialet er sarte: Vask og centrifugering slider meget på stof og tryk, da det bliver unødig strukket ud af facon samtidig med, at det er vådt. Sammenlign med opvridning af en karklud! Vask derfor med måde og følg i øvrigt anvisningerne i indlægssedlen, som ligger ved hvert produkt.
  • Bakteriebombe: Lugt er lig med bakterier i tøjet, så hæng altid dit træningstøj til luftning straks efter brug. Lad det aldrig blive liggende fugtigt i tasken. Med Athletes Own produkter kan du erstatte vask med luftning i forholdet min. to gange luftning for hver vask.
  • Sveder du rigtig meget, skyl da tøjet op straks efter brug og hæng til tørre
  • Og OBS: Følg vaskeanvisningen som følger med hvert produkt, nøje.
  • Læs mere på hjemmesiden: http://athletesown.dk/