Motion+ – hvad er det? - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Motion+ – hvad er det?

Motion+  – hvad er det?

BELOW in English!

På Motion+ har vi fokus på teknik og fart i bådene. Det vil blandt andet sige, at vi laver teknikøvelser og bliver rettet undervejs. Da Motion+-folket træner sammen med de roere, der træner til langdistancekaproningerne, ror vi også efter programmer og kommer godt op i fart.

Mange Motion+-folk deltager også i Sved-på-panden-roning (SPP) i løbet af sæsonen. Det er kaproning for sjov over en 10 km-distance.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Hvis du vil være med til Motion+, skal du tilmelde dig træningen internt på hjemmesiden under ’Træningplanlægning’. Bliver du forhindret, så meld fra i god tid. Bliver du forsinket, så ring til en deltager el. skriv en besked på hjemmesiden. Vi er afhængige af hinanden for at kunne komme på vandet.

Hvornår er der træning?
Vi træner kl. 17.00 på roaftnerne mandag, onsdag og torsdag. Vær omklædt og stå klar på bådpladsen til tiden, ellers er det ikke sikkert, at du får en plads i bådene.

Hvilke både træner vi i?

Motion+-folket benytter fortrinsvis følgende både: Tyr, Thor, Viktoria, Renate og Odin.

Alle er velkomne! Dog skal du være færdig med instruktion, inden du kan være med.

Har du spørgsmål, så skriv til Birthe på kommunikation@roforeningen.dk

******************************************

Motion+ means focus on technique and speed. Amongst other activities we will have technique practice and you will receive personal instructions during rowing. As the Motion+ people are training together with the long distance competition rowers, we will row according to schedules and have high speed passes.

Many Motion+ participants also take part in the ‘Sved-på-panden-roning’ (SSP, i.e. ‘Get-sweatty-on-your-forehead-rowing’) during our rowing season. That means competitions on a 10 km distance.

How do I sign up?
Do you want to be part of Motion+ you have to sign up internally on the member’s site under the point ‘Træningsplanlægning’. Have you signed up and you are unable to attend, please unsubscribe in due time. If you are late please call another member or leave a message on the website. Please remember that we are dependent on each other to get out rowing!

When are we training?
We train at 17:00 on our common rowing days: Monday, Wednesday, and Thursday. Please be at the mooring in good time and in rowing attire, otherwise you cannot be sure to come out in a boat.

Which boats are used for training?
Motion+ rowers are preferably using these boats: Tyr, Thor, Viktoria, Renate, and Odin.

Everybody is welcome! Only remember: you must have passed the rowing instruction course and been released as rower.

Do you have any questions, please send a message to Birthe at kommunikation@roforeningen.dk