Vil du deltage i DM i ergometer? - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Vil du deltage i DM i ergometer?

Start tidspunkt: 17-01-2017 kl. 8:00

BELOW IN ENGLISH

Du kan deltage enten individuelt eller som del af et hold i stafet. Deltager du individuelt, stiller man op i en bestemt klasse alt efter vægt (let el. tung), alder og køn. Distancen er 2000 meter. Deltager man med et hold i stafet, så skal man ro 4 x 1000 meter. Her udregnes et handicap for hele holdet efter vægt, alder og køn.

Nicole vil hjælpe med tilpassede træningspas og gode råd. Kaproningsafdelingen regner med at arrangere mulighed for at spise sammen om aftenen.

DM foregår i Gladsaxehallen i Søborg den 28. januar.

Har du lyst til at deltage, så tilmeld dig på hjemmesiden under træningsture på turen ‘DM i ergometer’. http://www.roforeningen.dk/traeningsture/

Tilmelding senest den 17. januar. Nicole koordinerer tilmeldingen.

*************************************

Do you want to race at the indoor Danish Championships?

You can participate as an individual or as part of team/relay. If you participate as an individual, you race in a specific class, determined by weight, age and gender. The distance, is 2000m. If you race as part of a relay team, you will row 4×1000 meters with handicaps given to the team based on average weight age and gender.

Kviks competitive rowers plan on arranging a dinner afterwards.
DM is at Gladsaxehallen in Søborg the 28. januar.

If you’re interesting in participating, sign up on Kviks homepage under træningsture: ‘DM i ergometer’ by January 17. Nicole will coordinate registration and will help with relevant training and advice.