Vil du deltage i Copenhagen Harbour Race? - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Vil du deltage i Copenhagen Harbour Race?

Start tidspunkt: 14-10-2017 kl. 9:30

Vil du deltage i Copenhagen Harbour Race?

BELOW IN ENGLISH

Lørdag den 14. oktober 2017 afholdes Copenhagen Harbour Race (CHR).

Der er tale om en kaproning i højt tempo (+tempo 30) over en distance på 6,5 km fra Langebro ned til Slusen og tilbage igen.

Copenhagen Harbour Race er en international regatta for ottere, inriggere og coastalbåde. Der er tale om en årligt tilbagevendende regatta. Startskuddet gik i 2007, og siden er regattaen vokset med adskillige bådlængder. Målt på såvel antallet af deltagere og både som på tilskuere, der følger konkurrencen i Københavns Havn. Regattaen er åben for mandskaber – kvinder og mænd – fra hele verden i de nævnte bådtyper. Indtil videre har der været deltagere fra Italien, Schweiz, Holland, Tyskland, Sverige, Norge og Danmark.

Se mere her: http://www.copenhagenharbourrace.dk/

Efter kaproningen er der fest i KR kl. 18.00 – den er inkl. middag og musik. Det koster 150,-kr. pr. person at deltage. Indbetal pengene til Dorte på mobile pay (50410146) senest den 8. okt. NB: Alle kan tilmelde sig festen, også selvom man ikke har roet.

Du er også velkommen til at sende en mail/sms til Dorte Lassen, hvis du har spørgsmål.

Deltagere i 8+ løb aftales særskilt. Men tilmelding til festen foregår her.

Sidste tilmeldingsfrist er mandag den 2. okt. 2017

********************************************************

Saturday, October 14, 2017 Copenhagen Harbour Race (CHR) is held.

It is a rowing competition in a fast pace (stroke rate +30) over a distance of 6.5 km from Langebro down to Slusen and back again.

Copenhagen Harbour Race is an annual international regatta for 8+, inriggers, and coastal boats. The regatta kicked off in 2007 and since then, the regatta has grown by several boat lengths, in terms of both the number of participants, as well as the spectators who follow the competition in Copenhagen Harbour. The regatta is open to teams – women and men – from around the world in the listed boat types. So far there have been participants from Italy, Switzerland, Holland, Germany, Sweden, Norway and Denmark.

See more here: http://www.copenhagenharbourrace.dk/home

After the races there will be a party in KR at 6pm – it includes dinner and music. It costs 150 DKK per person to participate. Make your payment beforehand to Dorte with mobile pay (50410146), no later than 28 September. You can join the party even if you do not row the race.

You are also welcome to send an email / sms to Dorte Lassen if you have questions.

Participants in the 8+ race will be agreed separately. But signing up for the party is here on the web page.

Registration deadline is Monday 2. Oct. 2017 .