Vær beredt – Kong Neptun har meldt sin ankomst! / Be prepared – King Neptune has announced his arrival! - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 20-08-2016 kl. 15:00

BELOW IN ENGLISH

Kong Neptun har sendt en hilsen og fortæller, at han, med følge, dukker op i Roforeningen KVIK lørdag den 20. august.

Dagen vil først og fremmest byde på den traditionelle kanindåb, som finder sted om eftermiddagen – cirka omkr. kl. 15.00. Kongen kommer sammen med sin dronning, livlæge, hofbarber og sine slaver og forventer ærbødighed samt god ro og orden. Hvis man ikke ønsker at blive smidt i vandet, accepterer kongen et pænt ’nej tak’.

Om aftenen er alle indbudt til årets kanindåbsfest. Traditionen tro, er det kaniner, som arrangerer festen, og vi glæder os!

Prisen for festen er 200,- kr. Indbetal pengene via KVIKs mobile pay: 50574590. Eller indbetal på konto: 1551 0007691440 senest den 15. august.
Husk at notere dit ronummer og navn.

I løbet af sommeren kommer der flere informationer om dåb og fest, men tilmeld dig allerede nu.

Fristen for tilmelding er den 15. august.

*************************************************

King Neptune has sent a greeting and says that he, with his followers, will emerge in Roforeningen KVIK on Saturday, August 20th.

The day will primarily offer the traditional kanindåb, which takes place in the afternoon – about kl. 15:00. The king will come with his queen, physician, royal barber and his slaves and he will expect deference and good order. If you do not wish to be thrown into the water, the king will accept a pleasant ‘no thank you’. In the evening, all are invited to this years kanindåbs party. True to tradition, it is the kanins that organise the party, and we look forward to it!

For payment information  – look at the Danish text.

There will be more information about the christening in due course, but please sign up now!

The deadline for registration is 15 August.