Styrk fællesskabet på kreative måder – workshop og fredagsbar/Strengthen the fellowship in creative ways – workshop and Friday bar - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 11-01-2019 kl. 17:00

BELOW IN ENGLISH

Vær med til årets første fredagsbar, hvor vi bruger et par timer på at styrke fællesskabet og relationerne internt i foreningen, og har en sjov og hyggelig aften sammen.

Workshoppen starter kl. 17.00 og varer ca. to timer, hvorefter vi spiser, drikker en øl eller to og dyrker fællesskabet endnu mere. Maden bestiller vi ude fra, så du betaler på aftenen for det, du spiser og drikker.

Workshoppen tager udgangspunkt i teatersport, hvor alle deltagere involveres i forskellige aktiviteter. Aktiviteterne kan handle om at lytte til hinanden, lave statuer ud fra et enkelt ord eller danne en historie ud fra associationer. Alt sammen med fokus på at styrke fællesskabet. Jeg kommer kort ind på, hvordan vi hver især kan styrke vores egen mentale sundhed gennem bl.a. fællesskab.

Tilmeld dig nedenfor senest den 9. januar. Gæster er velkomne.

Kom gerne lidt før og skab en god stemning inden.

Bedste hilsner

Bie

Opgaver, som jeg har brug for hjælp til:

1. Fylde baren op
  2. Opstilling af borde og stole
  3. Madbestilling
  4. Opvask
  5. Oprydning

********************

Strengthen the fellowship in creative ways – workshop and Friday bar
Come and join the year’s first Friday bar, where we will spend a couple of hours strengthening the fellowship and the relations internally in the club. Hopefully it will be a fun and enjoyable evening together.

The workshop starts at 17.00 and lasts around two hours. Afterwards there will be time for some dinner and a beer or two and further talk to strength the fellowship even more. We will order food, so you will be charged during the evening for what you are eating and drinking.

The workshop is based on theater sport where all participants are involved in various activities. The activities can be about listening to each other, creating statues from one word or create a story based on associations. All with the focus on strengthening the fellowship. I will shortly give a presentation on how each of us can increase our own mental health through e.g. doing something with others.

Sign up below by January the 9th at the latest. Guests are welcome.

Join us a little early and set the scene.
I look forward to a fun evening.
Cheers, Bie

Sign up for one of below tasks:
1: fill up the bar
2: Set up of chairs and tables