Skt. Hans-aften torsdag 23/6 start grillen kl 18:00 og start rotur kl 20:00/ Saint Hans evening - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 23-06-2016 kl. 18:00

BELOW IN ENGLISH

Vi starter aftenen med at vi tænder op i grillen kl 18:00 og får noget god mad. Du medbringer selv det hele – både kød og salat, eller hvad du ønsker at spise. Efter maden, kl. 20:00, sætter vi bådhold og ror op langs nordkysten. Alt efter hvordan vejret arter sig, lægger vi til i fx Skovshoved eller Tårbæk. Her drikker vi kaffe og spiser kage. Når mørket har sænket sig en lille smule, ror vi retur til roklubben. Undervejs nyder vi alle de mange bål – store som små, som folk har tændt langs vandkanten.

Kajakfolkene er naturligvis også meget velkomne 😉

Der er ikke en turleder/arrangør, så alle deltager har fælles ansvar at det bliver en succes.

***************************************************

Saint Hans evening Thursday 23/6 barbeque starts 18:00 and rowing starts 20:00

We start the evening by firing up the barbeque at 18:00 and eating some good food. Please bring everything yourself – meat and salad, or what you would like to eat. After dinner, at 20:00, we allocate the boat crews and row north up the coast. Depending on how the weather behaves, we will dock in e.g. Skovshoved or Tårbæk. Here we will drink coffee and eat cake. As dusk arrives, we will row back to the club. On the way we will enjoy the many bonfires – big and small, which people have lit along the waterside.

Kayak paddlers are of course also welcome 

There isn’t a trip leader or coordinator, so everyone is jointly responsible for making it a success!