Ro-union og sommerfest - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 20-06-2015 kl. 12:00

Ro-union og sommerfest

BELOW in English:

Roforeningen KVIK inviterer hermed alle nuværende medlemmer, passive medlemmer og tidligere medlemmer til Ro-union.

Lørdag den 20. juni 2015 kl. 14.00.

Vi åbner huset og bådhallen for alle, der har lyst til at møde de ”gamle” rokammerater igen. Kom og få en rotur og nogle hyggelige timer i godt selskab.

Program:
Vi mødes kl. 14:00 og sætter bådhold. Planen er, at vi ror en tur til Badeanstalten eller Skovshoved og retur. Alle, der har lyst til at ro længere el. flere ture, er mere end velkomne til det. Det giver også muligheden for at komme ud og ro med flere forskellige.
Det er muligt at komme med ud og ro uanset, om man kommer kl 14:00 eller senere.

Efter eller mellem roturerne vil der være kaffe. Og som altid er alle velkomne til at medtage lidt hjemmebag.

Kl. 19:00 tænder vi grillen
Tag selv kød med til grillen. Der bliver sørget for salatbuffet. Prisen er 60,-kr., som du bedes indbetale senest den 18. juni – enten via vores festkonto: 1551 0007691440 el. Mobile Pay: 50574590. Hvis børn spiser med, koster det 30,-kr. pr. barn.

Du er meget velkommen til at invitere X-KVIKkere – faktisk er det det, konceptet også går ud på! Gæster i øvrigt er også velkomne!

Hilsen Bo & Birthe.

NB:
Tilmeld dig (og evt. x-KVIKkere) samt betal senest den 18. juni. Det er kun nødvendigt med tilmelding og betaling, hvis du/I spiser med. Vi ville også blive glade, hvis du melder dig til at hjælpe os med at få et godt arrangement.

***************************************************************

Rowing-reunion and summer party

Start: 20 June 2015 at 12:00

Kvik invites all members, passive members and former members to our ’rowing-reunion’ on

Saturday 20 June at 14:00

We are opening the house and boat hall for everybody wanting to meet ‘old’ and new rowing friends. Come and join to have a rowing trip and some nice hours in good company.

Programme:
We meet at 14:00 and set rowing teams. The plan is to row to ‘Badeanstalten’ (Charlottenlund beach) or Skovshoved and return. Everybody wanting to row longer or several trips is very welcome to do so. Thus you also meet more people and give them a chance to come out in a boat. If you come later than 14:00 you also will have the chance to come on a rowing trip. After the rowing we will serve coffee. And as always: you are very welcome to bring some (home-baked) cakes.

19:00: we light up the BBQ
Bring your own meat. We will prepare a salat buffet. The price for this is 60 kr. Please pay latest 18 June either to Kvik’s arrangement account 1551 0007691440 or by Mobile Pay to number: 50574590. Should you wish to bring your kids to the BBQ they only pay 30 kr.

You are very welcome to invite former members of Kvik – actually this is one of the reasons for this day!

Best regards Bo & Birthe

PS. Sign up yourself (plus eventually former members and friends) latest 18 June and pay if you want to participate in the BBQ – otherwise you do not need to sign up/pay. We would also appreciate some people committing up to help us with the arrangement!

It is only possible to sign up for this arrangement for members of Kvik. Have you not yet become a member sign up for an introduction course at ‘online-indmeldelse’