Ro-Orienteringsløb - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 24-10-2015 kl. 14:30

Ro-Orienteringsløb

Invitation – alle er velkomne på lørdag kl. 14:30

Kom og afslut din rosæson med en hyggelig og anderledes rotur: Ro-Orienteringsløb. Hver båd får et – lidt bedaget – søkort og skal herefter finde poster, løse opgaver og returnere til KVIK. Ideelt i god tid før den officielle standerstrygning kl. 17:00. Til det vindende mandskab er der en præmie. Det handler både om visdom, roteknik, godt kammeratskab og – ikke mindst – et godt forhold til dommeren.

Du skriver dig blot på tavlen før kl. 14:30, hvor vi bemander bådene og styrmændene får en kort briefing. Velkommen!

Partly English: Dear friends, feel free to come around KVIK on Saturday at 14:30. You are invited to take part in a different kind of row contest. It’s not just up to Skovshoved and back again. No, this time you have to find your way with a map and find and solve a number og little questions on your way. We call it Row Orienteering – you are welcome!