Påsketur til Berlin (28. marts – 2. april) - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Påsketur til Berlin (28. marts – 2. april)

Start tidspunkt: 26-02-2018 kl. 20:00

Påsketur til Berlin (28. marts – 2. april)

Tag med Kvik til Rudergesellschaft Wiking e.V. som ligger centralt i Østberlins kanalsystem blot få kilometer fra Spree og Regattastrecke. Lørdag tager vi S-bahn ind til Berlin centrum, de andre dage ror vi, bl.a. vil der være en dag, hvor vi ror ind mod centrum, så langt som vi må. Turene bliver ca. 30 km per dag, men som altid tager vi højde for vind og vejr samt deltagernes form. ‘

I Tyskland ror man som regel i dobbeltriggede gigbåde, men det vender man sig hurtigt til, selvom man ikke har prøvet det før. Husk varmt tøj, da det er tidligt på sæsonen og altid koldt om aftenen på den årstid.

Vi laver selv morgenmad og frokost, aftensmad spiser vi på restaurant. Indkvartering er i fællesrum, sandsynligvis i køjesenge.

Transport vil foregå med tog, bus eller bil, forvent afgang onsdag den 28. marts ved 15-tiden. Mandag den 2. april kører vi hjem med ankomst om eftermiddagen.

Turmøde mandag den 26. februar kl. 20, hvad der også er deadline for tilmelding, da vi skal have købt transport hurtigst muligt (billige togbilletter bliver udsolgt).

Budgettet er ca. 800 kr. til transport, 1200 kr. for overnatning og bådleje, samt diverse til mad og restaurant.

Phillipp og Jacob

Tilmeldingen nedenfor er kun til mødet.