På restaurantbesøg i Skovshoved Havn søndag 3/7, start rotur kl 15:30 - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

På restaurantbesøg i Skovshoved Havn søndag 3/7, start rotur kl 15:30

Start tidspunkt: 03-07-2016 kl. 15:30

På restaurantbesøg i Skovshoved Havn søndag 3/7, start rotur kl 15:30

Il Gabbiano:
”EN SMAGSOPLEVELSE SKRÆDDERSYET AF OS TIL DIG”
”Det meste af vores bagværk er hjemmelavet, da vi sætter pris på at levere en unik smagoplevelse for vores gæster. Vores pizzadej og tomatsovs er baseret på en 30 år gammel familieopskrift og det samme gælder for vores hjemmelavede lasagneopskrift, som har været i familien igennem flere generationer.”

Alle er jo glade for god mad! Vi mødes i klubben, og derfra tager vi op til restauranten Il Gabbiano, som ligger ved Skovshoved Havn. Vi har naturligvis kontanter eller dankort med til egen betaling af middagen. Der er ikke bestilt bord. Du kan læse menukortet her: http://ilgabbiano.dk/?page_id=2

Kl. 15:30 sætter vi bådhold. Husk, max et glas alkohol, hvis du skal ro (lige) hjem 😉

Ikke roende venner eller familie kan også deltage og evt. cykle fra KVIK til Skovshoved Havn og tilbage. Sådan kan det blive en hyggelig udflugt for alle.

Der er ikke en turleder / arrangør, så alle deltagere har et fælles ansvar for, at det bliver en succes.

Skriv dig på under ‘Roplanlægning’.