Oplevelsesroning: Kristiansand i Norge (31. maj-3. juni) - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Oplevelsesroning: Kristiansand i Norge (31. maj-3. juni)

Start tidspunkt: 31-05-2019 kl. 16:00

Oplevelsesroning: Kristiansand i Norge (31. maj-3. juni)

Roning i skærgården.

Turen er en oplevelsestur med mange aktiviteter ved siden af roning. Vi går i land flere gange om dagen og udforsker øer til fods. Programmet indeholder 20-40 km roning, også afhængig af vind og vejr.

Vi lejer både fra Kristiansand Roklubb. Der har de nogle få indriggerbåde, ellers får vi dobbeltårer-både, som svarer til vores gigbåde.

Der er mulighed at ro i skærgården og ind i fjorde og op ad elve omkring Kristiansand.

Vi ror østpå og overnatter først i hytte i Skottevik, så på hotel i Lillesand og igen i hytte i Skottevik. Afstand mellem overnatningsstederne på den korteste rute er små 20 km.  Vi spiser til aften på café eller restaurant, til frokost laver vi madpakke, som vi spiser på en af øerne. Morgenmad får vi på hotel eller laver vi selv i hytten.

Til transport til Kristiansand og hjem tager nogle flyet, der afgår fra København den 31. maj, kl. 7:35 med ankomst i Kristiansand kl. 8:40 og flyet, der afgår fra Kristiansand den 3. maj, kl. 19:05 med ankomst i København kl. 20:10. Alternativ er der rejse med tog og færge den 30. maj med afgang fra København kl. 9:20 og ankomst i Kristiansand kl. 20:15 og tilbage den 4. juni med afgang fra Kristiansand kl. 8:30 og ankomst i København kl. 18:40.

Budget til hele turen: overnatning 3000 kr., mad 1000 kr., bådleje 500 kr., transport 2500 kr.

Sidste tilmelding er den 18. maj.

Har du spørgsmål, så kontakt mig (Samuel Roos, tlf. og mail findes i medlemslisten på klubbens hjemmeside)

Du kan læse om oplevelsesroning her.