Nytårsfredagsbar - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Nytårsfredagsbar

Start tidspunkt: 19-01-2018 kl. 18:30

Nytårsfredagsbar

Så er ferien forbi – og vi er allerede godt i gang med et nyt år i KVIK.

Derfor må det også være på tide med årets første fredagsbar:

Fredag den 19. januar fra klokken 18:30.

Inden vi går i baren til pizza og øl, er der mulighed for at samle appetit i ergometersalen. Klokken 17 og 18 står Britt nemlig for en forrygende omgang rospinning, som for de uindviede er ergometertræning i takt med nøje udvalgt musik. Det er både sjovt og hårdt, så kom og prøv. Tilmelding under “ergometertræning” på KVIK’s hjemmeside.

Når det første hold er færdig med træningen og har været i bad og sauna, sørger de for at bestille pizza, mens det andet hold gør sig klar til bar.

Derefter er det ren hygge og drinks i bedste KVIK-stil – og træningen er ikke et krav for at deltage ☺

Vi glæder os til at barhoppe ind i det nye år med jer.

KH Britt, Vibe og Karen

OBS: Husk at tilmelde dig fredagsbaren og ja/nej til mad via KVIK’s hjemmeside, så vi ved sådan cirka, hvor meget pizza vi skal bestille. Betaling for mad 50 kr. via MobilePay ved fremmøde. Barpriser as usual.