Måneskinstur mandag 20/6, start fællesspisning kl 19:45 og start rotur kl 20:30/Moonlight rowing trip - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 20-06-2016 kl. 19:45

BELOW IN ENGLISH

Måneskinstur er en rigtig hyggelig tradition. Vi mødes i klubben sent om aftenen og derfra tager vi enten ind i Københavns Havn eller op nordpå i måneskin – alt efter vind og vejr, tid og lyst. Vi har naturligvis lanterne med, men også lidt lækkert guf/te/kaffe til turen.

Kom også med til fællesspisning inden måneskinsturen. Der er separat tilmelding til fællesspisning kl 19:45: http://www.roforeningen.dk/faelles-spisning/. Efter maden, kl. 20:30, sætter vi bådhold. Medbring gerne lidt bobler, vin, øl, sodavand, kaffe, the, snacks eller kage til at gøre aftenen lidt festlig. Husk, max et glas alkohol, hvis du skal ro (lige) hjem 😉

Hvis turen går ind i Københavns Havn, skal der være en langtursstyrmand om bord i hver båd.

Der er ikke en turleder / arrangør, så alle deltager har fællesansvar at det bliver en succes.

****************************************************

Moonlight rowing trip Monday 20/6 – dinner at 19:45 and rowing starts 20:30

Moonlight rowing is a really cosy tradition. We meet at the club late in the evening and from there we row either into Copenhagen’s harbour or north up the coast by moonlight – depending on the wind, weather, time and desire. Vi will of course have lanterns with us and also tasty sweets, tea and coffee for the trip.

Please also join us for dinner at the club house before the trip. There is separate sign-up for dinner at 19:45 http://www.roforeningen.dk/faelles-spisning/. After dinner, at 20:30 boat crews are allocated. Please bring with you a little champagne, wine, beer, soft drinks, coffee, tea, snacks or cake to make it a fun evening. Remember, max one unit of alcohol, if you need to drive home afterwards 

If we row into Copenhagen’s harbour, there will have to me a long distance cox in every boat.

There isn’t a trip leader or coordinator, so everyone is jointly responsible for making it a success!