Måneskinstur fredag 16/9, start rotur kl 20:30 / Moonlight rowing trip - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Måneskinstur fredag 16/9, start rotur kl 20:30 / Moonlight rowing trip

Start tidspunkt: 16-09-2016 kl. 20:30

Måneskinstur fredag 16/9, start rotur kl 20:30 / Moonlight rowing trip

BELOW IN ENGLISH

Måneskinstur er en rigtig hyggelig tradition. Vi mødes i klubben sent om aftenen og derfra tager vi enten ind i Københavns Havn eller op nordpå i måneskin – alt efter vind og vejr, tid og lyst. Vi har naturligvis lanterne med, men også lidt lækkert guf/te/kaffe til turen.
Kl. 20:30, sætter vi bådhold. Medbring gerne lidt bobler, vin, øl, sodavand, kaffe, the, snacks eller kage til at gøre aftenen lidt festlig. Husk, max et glas alkohol, hvis du skal ro (lige) hjem 😉
Hvis turen går ind i Københavns Havn, skal der være mindst en med langtursstyrmandsret med på turen rundt om Nordhavn.
Der er ikke en turleder / arrangør, så alle deltager har fællesansvar at det bliver en succes.
****************************************************
Moonlight rowing trip Friday 16/9 – rowing starts 20:30
Moonlight rowing is a very cozy tradition. We meet at the club late in the evening and from there we row either into Copenhagen’s harbor or north up the coast by moonlight – depending on the wind, weather, time and desire. We will of course have lanterns with us and also tasty sweets, tea and coffee for the trip.
At 20:30 boat crews are allocated. Please bring with you a little champagne, wine, beer, soft drinks, coffee, tea, snacks or cake to make it a fun evening. Remember, max one unit of alcohol, if you need to drive home afterwards 😉
If we row into Copenhagen’s harbor, there will have to be at least one long distance cox along the trip around Nordhavn.
There isn’t a trip leader or coordinator, so everyone is jointly responsible for making it a success!