Måneskinstur - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Måneskinstur

Start tidspunkt: 06-09-2017 kl. 20:30

Måneskinstur er en rigtig hyggelig tradition. Vi mødes i klubben sent om aftenen og derfra tager vi enten ind i Københavns Havn eller op nordpå i måneskin – alt efter vind og vejr, tid og lyst. Vi har naturligvis lanterne med, men også lidt lækkert guf/te/kaffe til turen.

Kl. 20:30, sætter vi bådhold. Medbring gerne lidt bobler, vin, øl, sodavand, kaffe, the, snacks eller kage til at gøre aftenen lidt festlig. Husk, max et glas alkohol, hvis du skal ro (lige) hjem 😉

Hvis turen går ind i Københavns Havn, skal der være mindst en med langtursstyrmandsret med på turen rundt om Nordhavn.

Der er ikke en turleder / arrangør, så alle deltager har fællesansvar at det bliver en succes. Et medlem kan lave en turopslag under http://www.roforeningen.dk/roplanlaegning/ og alle andre kan tilmelde sig denne tur.
****************************************************

Moonlight rowing trip Wednesday 6/9 – rowing starts 20:30

Moonlight rowing is a very cozy tradition. We meet at the club late in the evening and from there we row either into Copenhagen’s harbor or north up the coast by moonlight – depending on the wind, weather, time and desire. We will of course have lanterns with us and also tasty sweets, tea and coffee for the trip. One member kan start a trip under http://www.roforeningen.dk/roplanlaegning/ and all the others can join this trip.