Langrendskitur i uge 6 til Sjussøen i Norge - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Langrendskitur i uge 6 til Sjussøen i Norge

Start tidspunkt: 02-02-2019 kl. 8:00

Langrendskitur i uge 6 til Sjussøen i Norge

Langrendskitur i uge 6 til Sjussøen i Norge (verdens bedste langrendsområde) eller Skei (verdens sikkert næstbedste område). Afgang lørdag den 2/2-19 og hjemkomst søndag den 10/2-19. Ingen øvre grænse på antal deltagere, MEN turen aflyses, hvis der ikke er minimum 9 tilmeldte om tre uger, dvs. den 24/11, hvor der betales depositum, bookes hytte og arrangeres transport. Skriv i kommentarfeltet på FB el. tilmeld dig her på web, hvis du vil med og send email til mig inden 24/11 (så jeg har din e-adresse).

Vi bor i hytte og laver fælles mad. Transporten vil forgå enten i lejet minibus, egen bil eller med tog afhængig af antal deltagere og aktuelle priser på togbilletter.

Sidste år var prisen under 3000 kr. med det hele, men muligvis bliver transporten lidt dyrere i år for at undgå batteriproblemer 🙂

Hilsen Jacob Sørensen.