KVIKs Haunted House 10/11 - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

KVIKs Haunted House 10/11

Start tidspunkt: 10-11-2017 kl. 18:00

KVIKs Haunted House 10/11

Fredag d. 10. november inviterer alle KVIKs spøgelser endnu en gang til Haunted House fredagsbar. Kig forbi efter arbejde eller senere – baren er åben fra kl. 18. Ved en 19-tiden bestiller vi pizza eller lignende til de sultne, så sørg for at være der før hvis du vil spise med. Og vær der før kl. 20, hvis du ikke vil gå glip af en tur i KVIKs uhyggelige gemmer og kroge. Efter turen holder baren selvfølgelig åbent indtil de sidste spøgelser går hjem. Uhyggeligt og sjovt bliver det helt sikker, men mere afslører vi ikke 😉 Ingen tilmelding nødvendig, bare duk op :-)

On Friday the 10th of November the ghosts of KVIK once again invite you for a fantastic Friday bar. Stop by after work or later – the bar opens at 6pm. Around 7pm we will order pizzas or something else for the hungry, so be there before if you want to eat along. Also be sure to be there before 8pm if you don’t want to miss the tour around the scary rooms of KVIK. After the tour the bar will stay open until the last ghost standing. Scary and fun, it’ll be for sure, but more we will not reveal 😉 No signup needed, just show up :-)