KVIKs Bodega inviterer til endnu en fantastisk fredagsbar/The KVIK Bodega is welcoming you for another great Friday-Bar  - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 04-03-2016 kl. 18:00

BELOW IN ENGLISH

Den mørke vinter er så småt på held, men der er stadig liiige lidt tid til at rosæsonen rigtig starter – så vi må jo fordrive tiden på en anden måde… Og hvor bedre at fordrive ventetiden end til fredagsbar i KVIKs Bodega! Fredag d. 4. marts kl. 18 åbner vi således KVIKs Bodega op med alt hvad det indebærer af øl, hygge, billiard, bordfodbold, rafling, karaoke og John Mogensen. Som sidst vil der være mulighed for at gå sammen om noget take away i løbet af aftenen for de sultne. Denne gang har vi dog fjernet ”u” i ”uhygge” og byder i stedet på turneringer i pool, bordfodbold osv. med gode præmier. Så kom ned på KVIK bodegaen fredag d. 4. marts fra kl. 18 og hyg med dine bedste rokammerat. Medbring også gerne en ven eller en rokammerat fra en naboklub. Ingen tilmelding nødvendig, bare duk op :-)

***************************************
The dark winter is slowly on retreat, however there is some time to new row season really starts – so we need t pass the time in another way … And what better place to pass the time than a Friday-Bar in KVIK’s Bodega! Thus, Friday the 4th of March at 6 pm we will open the KVIK Bodega with all that it implies in terms of beer, coziness, billiards, foosball, darts, karaoke and proper music. As last time there will be an opportunity to order some takeaway during the evening for the hungry ones. This time, we have replaced the spookiness with the coziness and offers instead tournaments in pool, foosball, etc. So come down to the KVIK bodega on Friday the 4th of March after 6 pm and hangout with your best row buddies. Feel free to bring a friend or a row buddy from a neighboring club, as well. So NO signup needed :-)