KVIK på SKI i uge 5 (25. jan. til 2. feb. 2020) - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

KVIK på SKI i uge 5 (25. jan. til 2. feb. 2020)

Start tidspunkt: 25-01-2020 kl. 10:00

KVIK på SKI i uge 5 (25. jan. til 2. feb. 2020)

Tilmelding senest 1. december 2019.

Vi gentager den meget efterspurgte kanon-succes fra 2018 og 2019 ☺. Langrend er nemlig det perfekte vinteralternativ for roere. Man rører sig, teknik er vigtig, og du kommer ud i naturen, præcis som med roning. Derfor laver vi igen i år en klubtur på langrendsski til Lillehammer-området (Skeikampen, Sjussjøen eller Gålå). Det præcises sted afgøres 1. december, hvor der også er sidste tilmelding. Sig til, hvis du har specielle ønsker.

Alle niveauer kan være med – fra total nybegynder til hardcore racer.

Vi kører med bus fra København til Oslo fredag nat og med tog fra Oslo. Det betyder, at vi kan være fremme før kl 12 lørdag. Færge tager ni timer ekstra, og vi kan ikke være fremme før kl 17, men det er en mulighed, hvis du ikke gider natbus. Hjemtransport på samme måde – bare omvendt og med indbygget besøg på Oslos bedste ølbar. Ankomst til København søndag morgen.

• Pris transport: 1.000 kr. (1.400 kr. hvis Gålå, da vi skal med taxa fra Vinstra/færge 1.000 kr. ekstra)
  • Hytteleje: 2.000 kr.
  • Fælles mad: 1.000 kr.
  • Skileje: 500 kr.

Sandsynligvis bliver turen billigere, da omkostningerne er sat konservativt.

Der bliver holdt informationsmøde i januar for deltagerne.

Tilmeld dig her nedenfor. Send samtidig en mail til jacob@gusto.dk og mobilbetal 2.000 kr. i depositum til 61991865.

Hytte bestilles og transport købes den 1. december.

Jacob S