KVIK sommerfest: KVIK-lympics 2019 - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

KVIK sommerfest: KVIK-lympics 2019

Start tidspunkt: 01-01-1970 kl. 16:00

KVIK sommerfest: KVIK-lympics 2019

[In English below]

Lørdag d. 22. juni er vi yderst stolte af at præsentere årets sommerfest, ”KVIK-lympics 2019”! Dette års KVIK lege vil blive en fantastisk begivenhed for alle, unge som gamle, forlæns-roere som baglæns-roere, kaniner som skildpadder. Så skynd dig at købe billet før det er for sent – vi lover der kommer mange du kender 😊

Vi ligger ud kl. 16 med et brag af en åbnings ceremoni, hvor den Olympiske ild ankommer – med inrigger fra Grækenland, selvfølgelig! Derefter vil de Græske guder facilitere hygge, samvær, drinks og ikke mindst klassiske KVIK-lympiske discipliner på KVIKs antikke olympiske stadion. Når vi har gjort os fortjente til det vil der være stor Græsk festmåltid. Efter præmieoverrækkelserne er der dans og fest til den lyse morgen og lidt til 😉

Køb din billet gennem følgende link: https://billetfix.dk/da/e/kvik-lympics/ Du er velkommen til at købe billetter til dine gæster også. Tilkendegiv også gerne nedenfor at du kommer og stem evt. på hvilke lege og drinks vi skal have. Hvis du er vegetar så køb billetten ”Billet/Ticket (vegetarian)”. Sidste frist for at købe billet er fredag d. 14. juni.

Dresscode: Toga (eller hvad du nu ellers foretrækker at lege og feste i).

Vi glæder os til at se dig d. 22. juni!
KVIKs olympiske festudvalg

Saturday June 22, we are extremely proud to present this year’s summer party, “KVIK-lympics 2019”! This year’s KVIK games will be a fantastic event for everyone, young or old, forward-rowers or backward-rowers, rabbits or turtles. So hurry to buy a ticket before it’s too late – we promise there will be many people you know 😊

We start at 4pm with a fantastic opening ceremony where the Olympic fire arriving – with inrigger from Greece, of course! Afterwards the Greek god will facilitate fun, socializing, drinks and classic KVIK-lympical disciplines at KVIK’s ancient Olympic stadium. When we deserve it there will be a great Greek feast. After the medals have been handed over, there will be dancing and partying till the sun comes up and then some.

Buy your ticket through the following link: https://billetfix.dk/en/e/kvik-lympics/ You are welcome to buy tickets for your guests as well. Also, feel free to state below that you’re coming and vote for which games and drinks we should have. If you are a vegetarian then buy the ticket “Ticket / Ticket (vegetarian)”. The deadline for buying a ticket is Friday June 14.

Dress code: Toga (or whatever you prefer to play and party in).

We look forward to seeing you on June 22!
KVIK’s Olympic party committee