Kajaklangtur til Sverige – fredag 31. juli til søndag 2. august - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Kajaklangtur til Sverige – fredag 31. juli til søndag 2. august

Start tidspunkt: 31-07-2015 kl. 17:00

Kajaklangtur til Sverige – fredag 31. juli til søndag 2. august

I år går vores kajaklangtur til den smukke skærgård omkring Karlskrona i syd Sverige. Turen bliver tre hyggelige dages roning i havkajakker med overnatning på ubeboede øer med telt, bål og ren natur. Turen er egnet til begynderroere, og vi ror i beskyttet vand mellem øerne. Men der er også mulighed for længere og spænende ture på åbent hav for de modige.

Vi kører fra KVIK omkring kl.17 torsdag 30. juli og kommer tilbage den søndag aften. Vi er afhængig på jeres private bil, så sig til, hvis du har en bil til rådighed, når du tilmelder dig. Vi lejer havkajakkerne i Karskrona. Det koster 800,-kr for leje af kajakken, og vi forventer, at det koster op til 500,-kr ekstra for mad, benzin og camping torsdag aften. Hvis du vil aftale med en makker at ro i en dobbelt kajak, kan I sagtens det, og så vil l eje af kajakken koste 525,-kr fra hver.

Vi skal bekræfte og betale depositum for kajakkerne senest en måned før, så derfor er fristen for tilmelding og betaling af depositum mandag den 29. juni. Depositum er på 800,-kr, og de skal indbetales enten på konto 5014-1158191 (Alan Lloyd) eller via mobilepay til 2530 9352. Hvis du kan, så skriv navn og ”Sverige tur” ved betalingen.

Vi håber, at I kan tage med, og du er velkommen til at spørge Alan, Jakob eller Maiken om flere oplysninger.

Mange hilsner

Kajakudvalget