Kæntringsøvelser / capsizing drills - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Kæntringsøvelser / capsizing drills

Start tidspunkt: 16-08-2017 kl. 19:00

Kæntringsøvelser / capsizing drills

BELOW IN ENGLISH
Nu er det tid til afholde kæntringsøvelser i inrigger (og måske Coastal), og vi opfordrer på det kraftigste at se alle jer, der har taget styrmandskurset i år, eller påtænker at gøre det i september samt alle andre, der har lyst til at være med.
Som noget nyt vil der måske også blive trænet kæntring og entring i coastalbåde.
Vi afvikler øvelserne stille og roligt i havnen, så det foregår under trygge rammer. Inden I kommer ud, runder vi sikkerhed og forholdsregler samt giver jer en grundig instruktion i, hvordan øvelsen forløber. I skal forberede jer, og gå på youtube og søge på ”kæntringsøvelser”.

Der er en del og i bedes se et par af dem – således at vi ikke skal gennemgå proceduren, helt fra grunden. Der vil selvfølgelig være spørgsmål og de vil være velkommen.

Tilmeld jer nedenfor. Vi instruerer to gange i inrigger, hhv. kl. 19.00 og kl. 20.00, sideløbende vil der eventuelt vil være øvelser på vandet. Der vil måske blive instrueret og øvet på vand i coastalbåde.

Vi glæder os til at se jer. Ved tilmelding skriv venligst, om du vil instrueres kl. 19.00 eller 20.00.

Link til youtube.: https://www.youtube.com/watch?v=K-itRpuwFE4

Bedste hilsner,

Jacob & Eric
**********************************************
Now is the time to hold capsizing drills in inrigger, and we look forward to seeing all of you who have taken the styrmands course this year, and all others who wish to join. And something new this year, there will maybe be training for capsizing and boarding in a coastal boat.
We will carry out the exercises calmly in the harbour, so it takes place in a safe environment. Before we go out, we will discuss safety precautions as well as giving you thorough instructions on how the exercise will progress. You should prepare yourself in advance, you see more on youtube seeking ”kæntrings øvelser” there’s a lot – you should see a few !
Sign up below. We will instruct twice in the inrigger, at 19.00 and 20.00, after which there will be exercises on the water. There will be ongoing instruction and training on the water in the coastal boat.
We look forward to seeing you. When registering please state whether you want to be instructed at 19.00 or 20:00, thank you.

Link til youtube.: https://www.youtube.com/watch?v=K-itRpuwFE4
Best wishes,