Kæntringsøvelse inrigger og coastal / Capsizing Exercises for inrigger and coastal - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 29-08-2016 kl. 17:30

BELOW IN ENGLISH

Nu er det tid til afholde kæntringsøvelser i inrigger, og vi glæder os til at se alle jer, der har taget styrmandskurset i år samt alle andre, der har lyst til at være med. Som noget nyt vil der også blive trænet kæntring og entring i coastalbåde.

Vi afvikler øvelserne stille og roligt i havnen, så det foregår under trygge rammer. Inden I kommer ud, runder vi sikkerhed og forholdsregler samt giver jer en grundig instruktion i, hvordan øvelsen forløber. Hvis I vil forberede jer, kan I læse mere på roning.dk.
Tilmeld jer nedenfor. Vi instruerer to gange i inrigger, hhv. kl. 17.30 og kl. 19.00, hvorefter der vil være øvelser på vandet. Der vil løbende blive instrueret og øvet på vand i coastalbåde.

Vi glæder os til at se jer. Ved tilmelding skriv venligst, om du vil instrueres kl. 17:30 eller 19:00, tak.

Bedste hilsner,
Alan, Theis og Bie
PS! Ja, billedet er fra en kæntringsøvelse i kajak, men denne gang handler det om indrigger og coastal. Velkommen!

**********************************************

Now is the time to hold capsizing drills in inrigger, and we look forward to seeing all of you who have taken the styrmands course this year, and all others who wish to join. And something new this year, there will also be training for capsizing and boarding in a coastal boat.

We will carry out the exercises calmly in the harbour, so it takes place in a safe environment. Before we go out, we will discuss safety precautions as well as giving you thorough instructions on how the exercise will progress. If you would like to prepare in advance, you can read more on www.roning.dk.

Sign up below. We will instruct twice in the inrigger, at 17:30 and 19:00, after which there will be exercises on the water. There will be ongoing instruction and training on the water in the coastal boat.

We look forward to seeing you. When registering please state whether you want to be instructed at 17:30 or 19:00, thank you.

Best wishes,
Alan, Theis and Bie

PS! Yes, the picture is from a capsizing exercise in a kayak, but this time it will be about inrigger and coastal. Come along!