Invitation til Italiensk vinaften med spisning - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Invitation til Italiensk vinaften med spisning

Start tidspunkt: 20-05-2017 kl. 18:30

Invitation til Italiensk vinaften med spisning

BELOW IN ENGLISH

Vi ser frem til at se så mange som muligt til smagning af Italienske vine fra Piemonte. Piemonte er en af Italiens bedste vinområder og er berømt for bl.a. Barolo og Barbaresco, men området leverer også de friske Barbera d’Alba og lette Dolcetto vine samt gode hvidvine og spændende dessertvine.
Vinene vil blive præsenteret professionelt af Piemonte Jørgen fra Piemonte Vine & Delikatesser. I er velkommen til at forberede jer hjemmefra ved at kigge på http://www.piemontevine.dk

Der vil blive fortalt gode historier om Italien, Piemonte og producenterne og vi skal spise hjemmelavede og hjemme bragte antipasti til vinene. I er velkommen til at invitere venner med til arrangementet, skriv blot hvor mange gæster du har med og tilmeldingen er bindende fra tirsdag d. 16 maj !

Gyldig tilmelding kræver at betaling er modtaget via MobilePay senest 16 maj på nummer 50574590. Eller indbetaling på KVIKs festkonto: 1551-7691440. Husk at notere ronummer og ‘Vinaften’.

Pris kr. 250 per person (inkluderer 8 vine og antipasti lavet i KVIK af Lene Poder :-)

Vi starter kl 18.30

Ciao
Niels Christian Hansen

Opgaver:

Anfør ved din tilmelding nummeret på den arbejdsopgave du gerne vil deltage i forbindelse med festlighederne:

1. Indkøb
  2. madlavning
  3. borddækning
  4. servering
  5. afrydning
  6. opvask
  7. oprydning

*************************************************

Invitation for Italian Wine tasting 19 May incl. antipasti

We are looking forward to seeing as many of you as possible for the tasting of Italian wines from Piemonte. Piemonte is one of the best regions in Italy and famous for Barolo and Barbaresco, but the region also produces the fresh Barbera d’Alba and the light Dolcetto as well as white wines and interesting dessert wines.
The wines will be presented by Piemonte Jørgen himself, from Piemonte Vine & Delikatesser. You are welcome to take a look at http://www.piemontevine.dk

Jørgen will tell stories from Italy, Piemonte and his meeting with the wine producers during his many trips to the region. We will serve homemade antipasti. You are welcome to invite friends if you register them below, and the registration is binding from Tuesday 16 May !

To ensure a seat for you and your friends please pay in advance by MobilePay to 50574590 no later than 16 May. Or bank transfer to KVIK’s account 1551-7691440. (Please remember to write your Member number plus “Vinaften” on the payment notice).

Price kr. 250 per person (Includes 8 wines and antipasti made in KVIK kitchen by Lene Poder :-)

We start 6.30

See you
Niels Christian Hansen

Please specify at your registration the task you would like to join in with:

1. Purchase of food, etc.
  2. Preparation of food
  3. Table setting