Hjælpere til åbent hus d. 6. juni - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Hjælpere til åbent hus d. 6. juni

Start tidspunkt: 06-06-2018 kl. 16:30

(English below) Har du venner, bekendte, kollegaer eller familie, som har lyst til at melde sig ind i KVIK? Men måske er lidt usikre på, om det er noget for dem. Så kan du invitere dem til åbent hus.

Gæsterne skal opleve et aktivt og imødekommende KVIK, så vi har brug for 10-13 hjælpere. Vil du bruge et par timer, så meld dig til herunder. Opgaverne strækker lige fra velkomst, rundvisning, instruktion ved robassin, instruktion i både, bådfyld så instruktøren ikke er alene med gæsterne, og lige til en køkkentjans med at kaffe, frugt og småkager. Gæsterne er velkomne kl. 17, så der skal vi være klar i KVIK-Tshirts, så kom gerne efter kl. 16:30, så når vi det hele.

Formålet med åbent hus er at potentielle medlemmer kan få afklaret den sidste tvivl. Vi holder altså ikke åbent hus som event eller hygge-arrangement på vej hjem fra arbejde ;-), men for at finde nye aktive medlemmer.

English: If your friends consider joining KVIK as members, feel free do invite them to “Åbent hus”. It’s not an event or a funny arrangement like “Fredagsbar”, but one last thing to do to be able to decide for membership.
“Åbent hus” is well organised so that our guests will meet happy rowers and a relatively well structured arrangement – but it only works if we have enough volunteers. Therefore, please sign up below and be at KVIK around 16:30 preferrably dressed in KVIK Tshirt so its possible for guest to distinguish between us and other guests.