Hjælpere til åbent hus 3. juni - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Hjælpere til åbent hus 3. juni

Start tidspunkt: 01-01-1970 kl. 16:30

Hjælpere til åbent hus 3. juni

Mandag d. 3. juni, kl. 17:00-19:00 holder vi som bekendt igen åbent hus.

Gæsterne skal opleve et aktivt og imødekommende KVIK, så derfor har vi brug for ca. 10 hjælpere (heraf min. 3-4 instruktører). Vil du bruge et par timer, så meld dig til herunder. Opgaverne strækker lige fra velkomst, rundvisning, instruktion ved robassin, instruktion i både, bådfyld så instruktøren ikke er alene med gæsterne, og lige til en køkkentjans med at kaffe, frugt og småkager (du køber/laver det, og KVIK betaler). Gæsterne er velkomne kl. 17:00, så der skal vi være klar i KVIK-T-shirts, så kom gerne omkr. kl. 16:30, så når vi det hele.

English: “Åbent hus” is well organised so that our guests will meet happy rowers and a relatively well structured arrangement – but it only works if we have enough volunteers. Therefore, please sign up below and be at KVIK around 9:30 preferrably dressed in KVIK T-shirt so its possible for guest to distinguish between us and other guests.