Havkajak-langtur til Sverige - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Havkajak-langtur til Sverige

Start tidspunkt: 28-07-2016 kl. 17:00

Havkajak-langtur til Sverige

Vi gentager sidste års succes! Turen går igen til den smukke skærgård udenfor Karlskrona i Sydsverige. I tre dage kan du opleve havkajak-roning fra sin bedste side med ubeboede øer, bål, telt og hygge. Alt sammen i fantastisk natur!

Turen er også egnet til begynder-roere, og vi roer på beskyttet vand mellem øerne. Der er også mulighed for længere og spænende ture på åbent hav for de modige.

Vi kører fra KVIK omkring kl. 17 torsdag den 28 juli og kommer tilbage søndag aften, den 31 juli. Da vi kører sammen i bil er vi taknemmelige hvis du har mulighed at stille en bil til rådighed. Vi lejer havkajakker i Karlskrona (singlekajak 650 kr, 850 dobbeltkajak) og forventer, at det derudover koster ca 500 kr for mad, benzin og torsdagens camping.

Tilmelding senest den 24 juni gennem overførsel af 650 (enkelkajak) eller 425 (dobbeltkajak) til kontoen 5014-1158191 (Alan Lloyd) eller mobilepay til tlf. 2530 9352.
Skriv dit navn og ”Sverige tur” ved betalingen.

Vi håber vi bliver mange i år, og du er velkommen til at spørge Alan, Maria eller Jens om flere oplysninger.