Madklub i KVIK/ Food Club in KVIK - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Madklub i KVIK/ Food Club in KVIK

Start tidspunkt: 01-01-1970 kl. 15:00

Madklub i KVIK/ Food Club in KVIK

BELOW IN ENGLISH

Fra 1/11 2018 – 1/1 2019 afprøver vi et nyt koncept for fællesspisning – en madklub i KVIK.

Tilmelder du dig det nye koncept, forpligter du dig til at indgå i en turnusordning, hvor vi skiftes til at lave mad og spise mad sammen.
Tanken er, at der er aftensmad mandage og onsdage efter træning – i første omgang fra 1. nov. til 1. jan.

Sådan foregår det
Turnusordningen vil foregå sådan, at antal madtjanser afhænger af, hvor mange der tilmelder sig ordningen. Du kan vælge, om du vil lave mad alene eller sammen med en anden. Hvis du laver mad alene, slipper du med halvt så mange vagter, som dem, der laver mad to og to.

Du binder dig til ordningen i et kvartal af gangen
Hvis det bliver en succes, er det tanken, at man binder sig for 1 kvartal ad gangen. Er man ikke tilmeldt inden et kvartal påbegyndes, kan man først være med fra næste kvartal. Nye medlemmer kan dog melde sig ind i madordningen samtidig med indmeldelse i klubben.

Tilmelding til turnusordningen senest 31. okt.
Hvis du vil være med i KVIKs nye koncept for fællesspisning, hvor vi spiser sammen og skiftes til at lave mad, skal du tilmelde dig her på siden senest den 31. okt. Hvis du vil have indflydelse på, hvornår du skal lave mad, kan du skrive ønskede datoer, når du tilmelder dig. Du kan ikke deltage i fællesspisning, hvis du ikke er medlem af ordningen.

Tilmelding til selve spisningen
Når du er med i turnusordningen, skal du stadig tilmelde dig spisning og betale 50 kr. fra gang til gang. Dette skal gøres senest kl 12:00 dagen før på denne side: http://www.roforeningen.dk/faelles-spisning/

NB: Som medlem af madklubben må man gerne invitere en gæst el. give sin plads væk, hvis man ikke selv kan deltage. Man er også velkommen til at tilbyde alle at spise med.

****************************************

English version:

From 1/11 2018 – 1/1 2019 we will test a new dinner concept in KVIK
If you sign up you commit to be a part of a rotation system, where the food club members take turns cooking for each other.
The idea is, that we eat together Mondays and Wednesdays after training.

This is the deal:
How many times you need to cook depends on the number of members.
You can choose to cook on your own or together with someone. If you cook on your own you only need to do it half as many times as those who cooks together.
You commit for one Quarter at a time
If it becomes a success, it is the thought that, if you sign up, you are committed for a quarter at a time. If you are not signed up when a quarter begins, you cannot join until next quarter. However, new members can sign up for the food club as soon as they become members of KVIK.

Deadline for signing up is 31 October
So, if you want the opportunity to eat dinner after training Mondays and Wednesdays from 1/11 – 1/1 you must sign up here before 31/10. If you want to influence when you have to cook you can write preferred dates when you sign up. It is not possible to join dinner if you are not a member of the food club

Sign up for each dinner
You still have to sign up and pay 50 kr every time you want to join the dinner. This has to be done before 12:00 the day before here: http://www.roforeningen.dk/faelles-spisning/