Fredagsbar: Fællesskab & Grill - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 10-05-2019 kl. 17:00

Fredagsbar: Fællesskab & Grill

BELOW IN ENGLISH

Vil du have en sjov aften sammen med roere, du kender, og roere du skal til at kende?

Kom og vær med til fredagsbar den 10. maj, hvor vi bruger et par timer på at styrke fællesskabet og relationerne i foreningen, og har en sjov og hyggelig aften sammen.

Vi starter kl. 17.00, og det varer ca. to timer, hvorefter vi griller og spiser, drikker en øl eller to og dyrker fællesskabet endnu mere.

Arrangementet tager udgangspunkt i sjove øvelser og teatersport, hvor alle deltagere involveres i forskellige aktiviteter. Teatersport omfatter forskellige øvelser og aktiviteter som fx kan handle om at lytte til hinanden, lave statuer ud fra et enkelt ord eller danne en historie ud fra associationer. Alt sammen med fokus på at lære hinanden at kende og derved styrke fællesskabet. Vi kommer kort ind på, hvad fællesskabet betyder for vores trivsel og glæde.

Tilmeld dig nedenfor senest mandag den 6. maj. Tag en ven med og spørg én, du endnu ikke kender, om vedkommende vil med 🙂

Det koster kr. 65,- som dækker lidt snacks til workshoppen, salat, brød, en øl eller glas vin til maden. Husk at medbringe dit eget kød, fisk el. vegetarret til grillen. Du betaler via MobilePay på nr. 50 57 45 90 senest d. 8. maj.

Vi glæder os til at se jer til en sjov aften 🙂

Bedste hilsner

Kristine, Kristian og Bie

Tilmeld dig til det sociale arrangement og/eller spisning, og vælg en opgave, du vil hjælpe med til:

1. Tænde op i grillen
  2. Snitte salater
  3. Dække bord
  4. Afrydning og opvask
  5. Oprydning

Do you want to have a fun evening with rowers you know, and people you may not know yet?

Come and join the year’s first Fridaybar, where we will spend a couple of hours strengthening the fellowship and the relations internally in the club. Hopefully it will be a fun and enjoyable evening together.

The workshop starts at 17.00 and lasts around two hours. after which we will light the BBQ and have dinner, drink a drink or two and strength the fellowship even more.

The event is based on fun activities and theater sport where all participants are involved in various activities. Theater sport comprise different exercises, i.e. listening to each other, creating statues from one word or create a story based on associations. All with the focus on getting to know each other and strengthening the fellowship. We will also give a brief introduction to the importance of the fellowship and doing something with others.

Sign up below by Monday May 6th the latest. Bring a friend and ask one, you don’t know yet, if he or she will join 🙂

Participation in the event costs 65 dkk and will cover snacks for the workshop, salat, bread as well as a beer or a glass of wine for the dinner. The barbecue will be turned on so remember to bring your own meat, fish or other accompaniments to grill. Payment is done via Mobile Pay to 50 57 45 90 no later than May 8th.

We look forward to seeing you for a fun evening 🙂

The workshop will be held in Danish.

Cheers,
Kristine, Kristian and Bie

Sign up for one of below tasks:

1. Light up the BBQ
  2. Prepare salads
  3. Set the table
  4. Clearing away after dinner and washing up
  5. Clearing away tables etc.