Fredags-BBQ-Beach-Bar - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 24-06-2016 kl. 18:00

Fredags-BBQ-Beach-Bar

BELOW IN ENGLISH

Hvis det skulle være gået din næse forbi, så er sommeren her allerede. For at fejre det og alt andet godt i livet, vil vi holde endnu en KVIK fredagsbar fredag d. 24. juni. Der vil være grill, lækre summerdrinks, god stemning og fantastisk vejr! Så vær med fredag d. 24. juni fra kl. 18.

OPDATERING: Vi har besluttet at grille lækre burgere til alle! Så der skal ikke medbringes noget kød, men bare indbetales 50 kr. på MobilePay 50 57 45 90 (husk at angive navn og ro nummer!) Så skynd jer at tilmelde jer her på hjemmesiden og indbetal via MobilePay. Hvis man ikke har MobilePay kan man også bare tilmelde sig her på hjemmesiden og medbringe kontanter til fredagsbaren. Hvis man er vegetar så husk at sige ja til det. SIDSTE TILMELDINGSFRIST D. 22. JUNI

******************************

In case you haven’t noticed the summer is here! To celebrate it and all the other good things in life, we will through another Friday Bar in KVIK, Friday June 24. There will be grilling, sweet summer drinks, good vibe and awesome weather! So join us from 6pm on Friday the 24th of June.

UPDATE: We have decided to grill delicious burger for everybody! So you don’t have to bring your own meat, just pay 50DKK by MobilePay 50 57 45 90 (remember to write name and row number!) So hurry up and sign up at this website and pay the 50DKK. If you don’t have MobilePay, just sign up here and bring cash at the Friday bar. If you wan the vegetarian option, please fill in “ja/yes” to “Vegetar”. LAST DAY FOR SIGN UP JUNE 22.