Forhåndstilmelding til Sunny Tours Minilangtur til Fyn – onsdag 3. juli aften til søndag 7. juli 2019 - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 01-01-1970 kl. 10:20

” Sunny Tours” genopstår efter nogle få års pause med en 4 dages ro-crawlingture fra klubber på Fyn – nærmere bestemt Svendborg, Fåborg, Kerteminde og Odense.

Turen er planlagt til at starte fra KVIK onsdag den 3. juli 2019 sidst på eftermiddag med første overnatning i Svendborg (eller en af de andre klubber). Hjemkomst søndag aften den 7. juli 2019.

Konceptet er, at vi overnatter i roklubberne (luftmadras og sovepose skal medbringes), hvorfra vi næste dag (låner/lejer både) og ror en tur i den pågældende klubs rofarvand. Når vi sidst på eftermiddagen er retur og har afleveret bådene til vores værtsroklub, pakker vi sammen og kører videre til den næste roklub. Her indlogerer vi os og laver aftensmad.

Vi står selv for madlavning – kollektiv indsats/madhold osv. – undtagen formentlig en aften, hvor vi spiser ude.

Turen er afhængig af et vist antal langtursstyrmænd og et vist antal biler, som kan transportere os mellem klubberne. Derfor har langtursstyrmænd og bilister – indtil vi har nok (op til 4- 6 langtursstyrmænd og 6 biler)- forrang.

Forventelig roning dagligt omkring 30 – 35 km (alle skal være indstillet på at ro alle dage) med mulighed for ekstra kilometer, f.eks. ved roning inden morgenmad.

Der bliver også tid til museumsbesøg o.a. (ture i Netto) efter deltagernes interesser.

Pris for deltagelse (ekskl. drikkevarer, men med middag ude) 2.000 kr. (eventuelt overskud refunderes – mobil pay)

Endeligt program og turmøde følger.

Pt. vil vi bare gerne have tilmeldinger, der indikerer interesse for turen. Max antal deltagere er 18.

Tilmeldingsfrist for forhåndstilkendegivelse er 10. maj 2019.

Endelig bindende tilmelding 1. juni 2019. Tour-møde medio juni.

Arrangører:

Jeanette Melchior (M068) og Inger Christiansen (C044