Ferielangtur til Tolo fra 18/8 – 25/8 2018 - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Ferielangtur til Tolo fra 18/8 – 25/8 2018

Start tidspunkt: 18-08-2018 kl. 8:00

Ferielangtur til Tolo fra 18/8 – 25/8 2018

Så er der mulighed for at komme på Ferie-Ro-Langtur Tolo i Grækenland.

Der flyves til Athen med SAS eller Aegean og derfra bus til Tolo (Kommer tilbage med flytider). Vi bor på Hotel Taverna Romvi, som er beliggende ved siden af roklubben. Der er mulighed for eneværelser, dobbeltværelser og trible-værelser incl halvpension.

Der roes i 2-åres glasfiber inriggere. Vi har 21 pladser, dvs. 7 både.

Turen for ventes at kunne gøres for ca 5000 kr. Den ubekendte faktor er fly billetterne, som endnu ikke kan bestilles.

Beløbene for deler sig på :

• Indmeldelse i Tolo roklub, Indmeldelsesgebyr 50 kr. + 250 kr i kontingent = dkk 300,- (Passive medlemmer, dog kun 100,-kr)
  • Leje af både: DKK 1500,- pr båd, dvs. DKK 500,- sæde dk 500,-
  • Transport mellem Athen og Tolo tur/ retur, ved 21 deltagere dk 300,-
  • Overnatninger på Hotel Taverna Romvi – 40 euro/ pr nat pr/ deltager dk ca. 2100,- (hotelprisen er baseret på samme pris om det er eneværelse, dobbeltværelse eller trible incl. halvpension: morgen og aftensmad). Drikkevarer betales af egen lomme.
  • Fly tur/retur København/ Athen forventet pr deltager dk 2000,-

Seneste tilmelding skal ske den 28/9- 2017, hvor der samtidig skal indbetales et depositum DK 600,- på konto I KVIK: 1551-2059959 eller Mobil pay: 50574590 med TOLO og navn + medlemnummer i oplysningsfeltet. Depositummet dækker leje af 7 både x 6 dage: Restbeløbet skal falde senest 01.07.2018. Tilmelding er bindene, hvilket betyder at deltagerne selv skal finder en erstatning ved afbestilling.

For at turen kan gennemføres, skal der være langtursstyrmænd til hver enkelt lejet båd, hvilket derfor skal oplyses ved tilmelding.

Mange hilsner Margit og Jørgen

Se billeder fra Tolo (pdf)