Fantastisk fredagsbar med grill og hollandske gæster 20. maj fra kl. 18 / Fabulous Friday bar with barbecue and Dutch guests on May 20 from 6pm - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Start tidspunkt: 20-05-2016 kl. 18:00

BELOW IN ENGLISH

Fredag d. 20. maj sparker vi dørene ind til endnu en fantastisk KVIK-fredagsbar. Denne gang har vi inviteret en grill og 30 hollandske roere, så det kan ikke gå galt :-)

Da KVIK får besøg af 30 entusiastiske roere fra den hollandske klub Gyas i weekenden d. 20. til 23. maj, synes vi det ville være super hyggeligt at byde gæsterne velkomne med en afslappet fredagsbar med grill.

Der vil som altid være mulighed for at købe et udvalg af lækre drikkevarer (men I er også velkomne til at medbringe jeres egne drikkevarer), og omkring kl. 19 begynder vi at tænde op i grillen. Mht grillen kommer det til at fungere som det plejer: Vi laver noget salat og andet, og så medbringer man selv kød.

For at få et overblik over, hvor meget salat vi skal lave, så må I meget gerne melde jeg til nedenfor senest torsdag d. 19. maj. Prisen bliver 30,-kr per mand som kan betales via MobilePay på 50574590 eller kontant fredag aften.

Kom glad d. 20. maj! Vi garanterer kvalitetshygge, uimodståelig grillduft, god mulighed for at slukke tørsten samt en unik chance for at byde vores hollandske gæster velkommen. Så kig forbi fra kl. 18 og hils på!

Vi har desuden brug for hjælp til:

1. Indkøb til salat
  2. Snitte salat og varme brød (sammen med nogle af vores gæster)
  3. Gøre borde klar
  4. Opvask
  5. Barvagt

*********************************************

On Friday May 20, we will stage yet another great KVIK Friday bar. This time we have invited a barbecue and 30 Dutch rowers, so it simple cannot go wrong :-)

Since KVIK will be visited by 30 happy rowers from the Dutch club Gyas on weekend May 20-23, we think it would be super nice to welcome the guests with a relaxed Friday including barbecue.

There will, as always, be opportunity to buy a variety of delicious drinks (-but it’s ok to bring your own drinks as well) and around 7pm we start heating up the bbq. The bbq will function as usual: We will do some side dishes and leave it to you to bring the meat.

To get an idea of how much salad etc. to make, please sign up below no later than Thursday May 19. The price will be 30 DKK per person and can be payed by MobilePay to 50574590 by cash on Friday night.
Bring you happy face on May 20! Then, we’ll guarantee quality comfort, irresistible barbeque aroma, good opportunity to quench your thirst, as well as a unique opportunity to offer our Dutch guests a warm welcome. So drop by from 6pm onwards!

We need some help to:

1. Buying things for the salat