Den Uofficielle Klubkaproning – The Unofficial Club Scratch Regatta - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Den Uofficielle Klubkaproning – The Unofficial Club Scratch Regatta

Start tidspunkt: 29-10-2016 kl. 13:00

Den Uofficielle Klubkaproning – The Unofficial Club Scratch Regatta

Den 29. oktober kl 13 – inden Standerstrygningen afholder vi en uofficiel klubkaproning i havneløbet for at markere afslutningen af denne mindeværdige 150. sæson.

Kaproningen er for ALLE klubbens frigivne medlemmer, som har lyst til et sjovt RÆS, og vi håber, at medlemmer fra hele klubben vil tilmelde sig. Løbet afvikles i inriggere over samme distance som Svanemøllematchen og holdene vil blive sat på dagen – så lige som muligt, på tværs af erfaring, alder og køn. Det skal være SJOVT men også få konkurrence safterne til at flyde. Holdene bliver sat at regatta-arrangørerne, som også bestemmer reglementet, der bliver offentliggjort på dagen.

Sidst på dagen vil der være et vindende hold – det kan være at DU er på det! Præmierne bliver overrakt ved Standerstrygnings festen.

Tilmeld dig, så vi kan planlægge kaproningen i god tid.

Mange hilsner

Regattaarrangørerne, Ed og Lea

On October 29th we will hold  the unofficial club scratch regatta in Svanemollen Havn, to mark the end of this memorable 150th season.

This fun event is aimed at all members who enjoy the fun of a boat race, and it is hoped that members from all sections of the club will sign up. The races will be in inriggers and over the same distance as Svanemøllematch, and any rower who is frigivet can sign up. Teams will be put together on the day, and will be arranged to be as even as possible, with rowers of different levels of experience, gender and age mixed to make this a FUN event, but one which is also sure to get the competitive juices flowing! Teams will be put together by the regatta organizers, who also decide the rules which will be explained on the day of the race.

At the end of the event there will be one victorious team – you could be on it! Rewards will be handed over at the party. Please sign up, so that we can arrange the event in good time.

Best regards,

The Organizing Committee, Ed and Lea