’Tur de Gudenå’-kajakløb / -kayak race - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

’Tur de Gudenå’-kajakløb / -kayak race

Start tidspunkt: 02-09-2016 kl. 16:00

’Tur de Gudenå’-kajakløb / -kayak race

BELOW IN ENGLISH

’Tur de Gudenå’ er Danmarks mest berømte og udfordrende kajakløb. På lørdag den 3. september kan du vælge at enten ro 73 km fra Silkeborg til Randers eller starte længere nede ad åen og ro 42 km. Vi vil overnatte i Silkeborg og om søndagen vil vi ro en hyggetur med picnic på de smukke søer syd for Silkeborg.

Vi kører fra KVIK efter arbejdet fredag den 2. september og kommer tilbage søndag aften. Da vi kører sammen i bil og skal have vores kajakker med, ville det være dejligt, hvis du har mulighed at stille en bil med tagbøjler til rådighed. Tilmelding til løbet koster 500,- kr, og derudover vil der være overnatning, mad og benzin.

Tilmelding senest den 25. juli på hjemmesiden og samtidig vil jeg bede dig om at overføre 500,-kr til kontoen 5014-1158191 (Alan Lloyd) eller mobilepay til tlf. 2530 9352.
Skriv dit medlemsnummer, navn og ”Tur de Gudenå” ved betalingen.

Flere oplysninger er på Tur de Gudenås hjemmeside:
www.tourdegudenaa.dk

******************************************************

Tur de Gudenå is Denmark’s most famous and challenging kayak race. On Saturday 3 September you can choose to either paddle 73 km from Silkeborg to Randers or start further down the river androw 42 km. We will sleep in Silkeborg and on the Sunday will take a relaxing kayak trip and picnic on the beautiful lakes south of Silkeborg.

We drive from KVIK after work on Friday 2 September and return on the Sunday evening. Given we’ll be driving together in cars and need to take our kayaks with us, we will be grateful if you have acar with roof-racks available. The entrance fee costs 500kr and additional, costs include accommodation, food and petrol.

Please sign up by 25 July on the website and by paying 500kr to account 5014-1158191 (Alan Lloyd) or via mobilepay tel no. 2530 9352.
Write your membership number, name and ”Tur de Gudenå” when making the payment.

More information is on Tur de Gudenås website:
www.tourdegudenaa.dk