UPDATE: Infomøde om skituren på mandag 6/11 kl 19.30 - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

UPDATE: Infomøde om skituren på mandag 6/11 kl 19.30

UPDATE: Infomøde om skituren på mandag 6/11 kl 19.30

Ny dato for infomøde om skituren – mandag den 6. nov. kl. 19.30

Langrend er det perfekte vinteralternativ for roere. Du bliver træt, teknik er vigtig, og du kommer ud i naturen, præcis som roning. Derfor laver vi en klubtur på langrendsski til Skeikampen i Norge, der ligger 8-9 times kørsel fra København. Det bliver en tur for alle niveauer – fra total nybegynder til hardcore racer – og Jacob S og evt. andre vil instruere. Ideen er at fylde nogle biler med mad og KVIK-medlemmer og køre dertil. Turen starter lørdag 27. januar og slutter søndag 4. februar. Pris endnu uvis: Hytteleje, langrendsski og støvler (kan lejes, men de fleste køber), mad, bil, benzin, kolde øl etc. Mange har spurgt om mere information, så vi holder infomøde om turen mandag 30/10 kl. 19.30 (efter ergometertræning). Bare mød op, ingen tilmelding.

Tilmelding til turen kan ske på Facebook, hvor du også kan tilkendegive en ‘måske-deltagelse’. Hvis du ikke er på Facebook, kan du tilmelde dig på infomødet eller skrive til jacob@gusto.dk.

Jacob Sørensen og Camilla Beurling