Intensiv kajak-instruktion for erfarende kajakroere - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Intensiv kajak-instruktion for erfarende kajakroere

Intensiv kajak-instruktion for erfarende kajakroere

Kunne du godt tænke dig at ro turkajak i Roforeningen KVIK og har du erfaring med at ro havkajak eller har du roet lidt turkajak før, så har vi et godt tilbud til dig! Vi holder et intensivt forløb i maj måned for alle der har kajakerfaring og som godt kunne tænke sig at ro turkajak i KVIK.

Krav: Du skal have roet kajak i mindst et år. Det er således ikke nok bare at have taget et to dages IPP2 kursus i havkajak. Du skal desuden kunne svømme 600m, være i fornuftig fysisk form og være villig til at hoppe i vandet selvom det ikke er over 10 grader.

Form og indhold: Intensivforløbet består af en weekend 4-5. maj (begge dage kl. 10-16) samt 5 aftener fra 17.30 (8/5, 13/5, 15/5, 20/5, og 22/5). Det vil blive et lille hold på maks. 8 personer og vi vil lave individuelle planer for alle for hvordan I opnår ret til at tage en kajak ud alene. Således vil alle efter forløbet være i stand til at deltage i alle ture og løb som foregår i KVIK. Nogen vil måske være gode nok til at de kan få lov til at tage ud selv. Andre skal måske have lidt mere erfaring før de for lov at ro alene.

Læs mere om daglig kajakroning i KVIK og motionsløb og langture i KVIK.

Tilmelding: Tilmelding foregår ved at sende en mail til kajak@roforeningen.dk. I den bedes du oplyse din kajakerfaring og hvorfor du gerne vil ro kajak i KVIK. Når vi har modtaget 8 passende ansøgere lukker vi for tilmelding.

Pris: Indmeldelse er 940kr (hvilket inkludere kontingent for de første 3 måneder) og deltagelse i kurset koster yderligere 250kr. Herefter er kontingentet for medlemskab af KVIK er 705kr i kvartalet.

Spørgsmål: Hvis du har nogen spørgsmål så skriv endelig også til kajak@roforeningen.dk