Indmeldelse - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Indmeldelse

Der er ikke flere kajakinstruktionskurser i 2018.

Indmeldelse og tilmelding til ro-instruktionskursus søndag d. 12. august 2018, start kl. 9:30

Ved køb af en billet nedenfor, melder du dig ind i KVIK, og tilmelder dig rokursuset d. 12 august.

Vi mødes omklædte ved bådpladsen søndag d. 12. august 2018 kl. 09.30 og regner med at slutte dagen inden kl. 16.00.

Dagen starter med en kop kaffe/te og et rundstykke, præsentation, dagens program m.v. Du vil få introduktion til klubbens hjemmeside – Har du mulighed for medbringe en tablet vil det være godt. Du skal huske en madpakke til frokosten – vi har et køleskab til opbevaring. Ved siden af bådehallen ligger der omklædningsrum/badefaciliteter. Det er muligt at låse tøj/tasker inde i skabe i omklædningsrummene, hvis du medbringer en hængelås. Husk en vind- og vandtæt jakke evt. regnbukser, hue, solcreme og solbriller. Vi skal på vandet to gange. Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til instruktion@roforeningen.dk

Du erklærer ved køb af en billet, at du er i stand til at svømme 400 m i et stræk (600 m for kajak).

Vi glæder os til at se dig.

Instruktionsudvalget

Roforeningen KVIK, Strandvænget 53, 2100 København Ø

Indmeldelse uden tilmelding til et kajak- eller rokursus

Du kan melde dig ind hele året, også, uden at du samtidig tilmelder dig et kajak- eller rokursus. Der er mange aktiviteter på land, som du kan deltage i, især om vinteren.

Du melder dig ind ved at købe de billetter, som er relevant for dig. Se nedenfor. Billetterne er dit bevis for, at du har betalt.

Vil du være medlem, skal du videresende billetten til sek@roforeningen.dk. Derefter modtager du en mail med oplysninger omkring din indmeldelse, herunder adgang til hjemmesiden og dit ronummer.

Hvis du er tidligere medlem af KVIK eller kommer fra en anden klub og gerne vil overføre/beholde dine rettigheder, skal du skrive i mailen til sek@roforeningen.dk hvilke rettigheder du har.

Betaler du for et skab, skal du videresende billetten til sek@roforeningen.dk sammen med oplysninger om dit navn, ronummer samt nummeret på det skab, som du gerne vil have. Et nyt medlemmer kan selvfølgelig først vælge et skab efter at de har været i omklædningsrummet.

Betaler du for en nøglebrik, skal du videresende billetten til noegle@roforeningen.dk samme med dit navn og ronummer.

Er du imellem 12-18 år, kan du også melde dig ind hele året her på siden. Hvis du vil have en prøvetur først, så kom ned i KVIK en tirsdag eftermiddag omkr. kl. 17:00. Tag træningstøj og håndklæde med. Så vil en af ungdomslederne hjælpe dig i gang. Det eneste krav vi stiller til dig, er, at du kan svømme 400 meter. Det kan du aflægge prøve og få et bevis på det i en svømmehal. Send en mail til uro@roforeningen.dk med besked om, at du kommer og hvornår, så er vi klar til at tage imod dig.

Hvis du ønsker at melde dig ud af KVIK, skal du melde dig ud med en måneds varsel til den første i et kvartal, for at du undgår at betale for det næste kvartal. Det gør du ved at sende en mail til sek@roforeningen.dk. Er du nødsaget til at melde dig ud, mens du er under instruktionen, er det også vigtigt, at du giver din instruktør og instruktionschefen eller kajakchefen besked.